خانه > بیزنس بلاگر > کارآموزی مجانی از بودجه دولتی!

کارآموزی مجانی از بودجه دولتی!

مي گويند یکی از کارکنان شرکت « آی . بی . ام » اشتباه بزرگی مرتکب شد و مبلغ ده میلیون دلار به شرکت ضرر زد.

این کارمند به دفتر تام واتسون بنيان گذار شركت احضار شد و پس از ورود گفت: "تصور می کنم باید از شرکت استعفا دهم".

واتسون گفت: "شوخی می کني! ما همین الان مبلغ ده میلیون دلار بابت آموزش شما پول دادیم!(از اینجا)

یه دوستی دارم که خانواده خیلی مرفهی داشت و خیلی ساده می تونست با پولی که خانواده در اختیارش میذارن یه کاسبی خوب رو شروع کنه ولی رفته بود تو یه پروژه دولتی و روزی 10-12 ساعت با عمله و بنا سرو کله میزد! وقتی ازش پرسیدم چرا اینکار رو کرده گفت! اینجوری راحت کار یاد می گیرم بدون اینکه خسارتی ببینم و هیچکی هم ازم بخاطر خطاهام بازخواست نمیکنه 4-5 سال که خوب کاراموخته شدم بعدش میزنم بیرون و یه دوران موفق رو برای خودم شروع میکنم! بخش دولتی جای خوبیه برای اینجور کارآموزیها! ولی مراقب اشتباهاتتون تو بخش خصوصی باشین! همه مدیرها شعور و فهم تا این حد ندارن!

دسته‌ها:بیزنس بلاگر
  1. سپتامبر 28, 2010 در 4:59 ب.ظ.

    عکس العمل واتسون محشر بود. از این مدیران همیشه باید درس یاد گرفت

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

