خانه > فيلم, بیزنس بلاگر, خلاقیت, سریال تلویزیونی, شخصيتها > سریال «وی» یا ویزویتورها!

سریال «وی» یا ویزویتورها!

بعد از تب سریال بینی که این روزها عالم وآدم را گرفته و ایران وجهان نمی شناسد علی رغم اینکه خوشبختانه فرصتی برای دیدن تلویزیون ندارم(!) تصمیم گرفتم دیدن یکی از همین سریال ها را شروع کنم! با توجه به تب «لاست» من هم این سریال را قبل از شروع سیزن 5 ظرف مدت 2 ماه کل 4 سیزن قبلی را دیدم و بعد از آن هم سیزن 5 و 6 را هم زمان با پخش، پیگیری کردم! تازه مشتاق دیدن سریال های مشابه شده بودم که با سریال مفرح آفیس (ورژن آمریکائی) آشنا شدم و 2 سیزن آن را هم دیدم! از اینجا به بعد با یه سریال بین حرفه ای طرفید! تازه یاد گرفته بودم چطور از تورنت و زیر نویس و غیره استفاده کنم! سریال فلش فوروارد را به پیشنهاد یکی از نزدیکان و بعد سریال V را به انتخاب خودم شروع کردم!

v-promo-art.jpg

سریال V که موضوع این پست است تا کنون فقط سیزن اول آن از اوایل 2010 شروع شده و 12 قسمت اول به پایان رسیده است. این سریال داستان ملاقات موجودات آسمانی است که پیشقراوالان خود را چند دهه قبل به زمین فرستاده بودند! آنها در میان مردم زمین در تمام کشورها پخش شده و با آنها زندگی می کرده اند و اخبار و اطلاعات مهم را به نیروهای خود ارسال می کرده اند! در ای میان عده ای هم که با سیاستها و تدابیر رهبر بزرگ V ها که زنی به نام «آنا» است مشکل دارند بر علیه او یک گروه زیر زمینی به نام ستون پنجم براه انداخته اند! سرانجام کشتیهای فضائی V ها به رهبری آنا برفراز شهرهای بزرگ جهان مستقر می شوند و آنا با مردم جهان صبحت می کند. بقیه داستان به برخورد مردم جهان با این ملاقات کنندگان، ظهور فرقه جدید V پرستی (!)، مشکلات سیاسی، پزشکی و اجتماعی ناشی از حضور این مهمانان ناخوانده در زمین می پردازد! ظاهر انسانی و اغلب زیبا و جذاب این آسمانیها، در نگاه اول همه را وادار به قبول آنها به عنوان یک شبه انسان می کند و مدتی طول می کشد که عده ای بفهمند که زیر این پوسته به ظاهر انسانی چه موجودی انتظار تسلط کامل بر زمین و زمینیها را می کشد. این عده هسته اولیه مقاومت بر علیه رهبری V ها را میریزند. خب! بقیه ماجرا را بهتر است خودتان ببینید! به نظر من جذاب ترین بخش سریال تدابیر، سیاستها و سخنرانیهای آنا است که در آن چهره غالب سیاستهای جهانی را می بینید!

می توانید تورنت قسمت اول تا 12 سیزن یک سریال ویزیتورها یا V را از اینجا دانلود کنید! زیر نویسهای آن را هم می توانید از اینجا یا سایر سایتهای زیر نویس پیدا کنید!

7e2e501fc3288ac4497a9ad3c57a2044_w800_h800.jpg

احتمالا بازیگیری که از ابتدا مجذوب آن خواهید شد همین ملکه آنا است که نقش او را «مورنا باکارین» بازی میکند. البته بقش عمده این جذابیت به مدل بودن او برمی گردد تا بازی فوق العاده اش!

پول خردهای بیزنس بلاگر را هم از دست ندهید!

عکسهای فوتولاگر را هم دید بزنید!

پ.ن1: براي مطالعه و پيگيري مطالب بيزنس بلاگر بهتر است از فيد بيزنس بلاگر استفاده نمائيد.

پ.ن2: براي پيگيري توئيتر بيزنس بلاگر مرا فالو كنيد.

پ.ن3: براي پيگيري مطالب گوگل ريدر اشتراكي بيزنس بلاگر كه مطالب مربوط به وب۲، اقتصاد، بازار بورس تهران، بازار طلا و فارکس، کارآفرینی، ریسکهای سیاسی و سياست را به اشتراك مي گذارد، از اين لينك استفاده نمائيد.

پ.ن4: براي پيگيري فرندفید بيزنس بلاگر مرا به لیست دوستان خود اضافه كنيد

  1. bahman
    ژوئیه 18, 2010 در 5:36 ق.ظ.

    سلام.معذرت ميخوام كه در اين جا راجع به پست قبلي نظر ميدم.من قبلا هم در پست قبلي درخواست كرده بودم كه اگر ممكنه لطف كنيد و قوانين مربوط به وام گرفتن رو در بحثهاي چگونه ثروتمند شويم وهمچنين فايل اكسل مربوط به مخارج ماهيانه رو قرار بدين (مخصوصا قوانين راجع به قسط ها و وامها رو).پيشاپيش از زحمتي كه ميكشيد سپاسگزارم.ممنون

  2. bahman
    ژوئیه 18, 2010 در 5:54 ق.ظ.

    مجددا سلام.همين الان جواب شما به نظر قبلي كه همين درخواست رو كرده بودم ديدم.واقعا متاسفم كه نظر تكراري دادم.ببخشيد .ممنون از زحمات شما

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

