خانه > زندگي, عكس > بيزبلاگر جراح مي شود!

بيزبلاگر جراح مي شود!

 doctor-halloween-costume-for-kids.jpg

فكر نمي كردم روزي دستم به جراحي باز شود! با اينكه كنكور پزشكي آزاد هم قبول شدم، اما گذاشتمش براي پز دادن و رشته غير پزشكي ديگري خواندم! اما امروز به لطف و پيشنهاد يك پزشك  جراح شدم! هميشه از  بيمارستان و خون و هر چيزي كه به آنها مربوط ميشود وحشت داشتم! هنوز هم دارم! حين عمل جراحي مفصل ران لحظه اي كه داشتم با ابزار و چكش استخوان ران بيمار را خالي مي كردم از ترس رنگم پريده بود، ولي بخير گذشت! حالا همه چيز مرتب است! بيمار با موفقيت عمل شد و من جراح شدم!

 

  1. دسامبر 2, 2007 در 11:29 ب.ظ.

    همین کار ها رو میکنی،که از زندگی خسته میشی!!!!!!
    مگه با یه دست چند تا هندونه میخوای ورداری؟!!!!
    بابا،به عسلویه چسبیدی،بچه داری میکنی،حسابرسی شرکت های متفرقه رو انجام میدی،جواب ایمیل و……میدی،جراحی میکنی……. چه خبرته؟
    با این پولا میخوای چیکار کنی؟
    موفق تر باشی

  2. دسامبر 3, 2007 در 12:08 ب.ظ.

    من اومدم این کار رو بکنم داشتم از زندگی پشیمون می شدم. خوش به حال تو که تا آخرش رفتی

  3. دسامبر 4, 2007 در 11:25 ب.ظ.

    این که کاری نداشت بابا! فقط نمیدونم چرا بابام راضی نشد روش تمرین کنم. فکر کنم خوب یاد گرفتم. گوشکوب و چاقو هم که خونه داشتیم. دیگه چیزی نمیخواست!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

