خانه > فيلم, آرامش, انديشه, بيزبلاگر, سينما > بد بلائي سرم آمده!

بد بلائي سرم آمده!

كله پا شده ام! تقصير كسي نيست! بعضي وقتها پيش مي ايد! آنقدر كار كرده ام! آنقدر سرم شلوغ است! انقدر درگير شده ام! كه حالا همه چيز دارد از دستم در ميرود! چند جور كسب و كار مختلف، مشتريان جورواجور! تماسهايي كه بايد بگيرم، ايميلها، ملاقاتها،…..! دلم يه گوشه آرام مي خواهد! بدون موبايل، تلفن، فكس، ايميل، اينترنت، گوگل(!!!!!!!)، خودم! از همه مهمتر بايد خودم را جا بگذارم! بروم چند روزي يه گوشه محو شوم! نمي دانم چرا اينجوري ميشود! مثل آهنربا، يكدفعه هر چي كار است ميريزد سرم! ميشه، بس باشه!!!

مسنجر اسكايپ و ياهو پر شده از افلاين! جواب نمي دهم! ايميلها، فايلهايي كه بايد بفرستم، فايلها و كاتالوگهايي كه بايد بسازم، ….! هر طرف كه نگاه ميكنم كلي كار هست! كاش ميشد همه شان را يكجا ميريختم سطل اشغال! ميزم را پاك مي كردم! TO DO LIST موبايل و اين Outlook را پاك ميكردم! انگار هيچ كار مانده اي ندارم! اين ذهن فلج شده را پاك ميكردم!

بايد به خودم كمك كنم! كمي استراحت، يه كمي مهرباني به خودم، نوازش اين ذهن درمانده، بازسازي آرزوها، تصوير ذهني! آنقدر دوروبرم شلوغ شده كه خودم يه جائي اين زيرها گم شده ام! له شده ام!

sweet-november.jpg

فيلم نوامبر شيرين چنين مضموني دارد! همين احوالي كه من دارم! چقدر به موقع ديدمش! يك درام عاشقانه ساده و در عين حال بيادماندني اگر در موقعيت مشابه كينا ريوز گرفتار شده باشيد!

  1. نوامبر 30, 2007 در 8:09 ب.ظ.

    البته که باید به نی نی کوچولوی خوشکل هم برسید!!
    🙂

  2. دسامبر 1, 2007 در 3:46 ب.ظ.

    حکایت آشنایی است.
    ممنون از اینکه خاطره ی خوش تماشای sweet november رو هم زنده کردید.

  3. دسامبر 1, 2007 در 11:36 ب.ظ.

    من هم این روزا تو یه همچین مصیبتی گیر افتادم و اونقدر کار عقب افتاده دارم که نمی‌دونم به کدومشون برسم، اولویت بندی‌شان می‌کنم، فردا باز هم شرایط عوض می‌شه و اولویت‌ها جابجا می‌شه و اعصاب من هم سرویس! (……، …..، ….. اینا چند تا فحش بی‌تربیتی به زمین و زمان بود:‌)
    الان هم یه فیلم با خشونت مثال زدنی می‌خوام، ازونایی که وقتی طرف را می‌کشن خون می‌پاشه به در و دیوار و دوربین!

  4. دسامبر 2, 2007 در 6:52 ب.ظ.

    هر که طاووس خواهد جور انزلی کشد!!!!!!!
    نی نی مبارک
    موفق تر باشی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

