خانه > انديشه, جامعه وردپرس ايراني, زندگي > پته ريزون بيزبلاگر!

پته ريزون بيزبلاگر!

فرزاد زماني

منو صبحونه و روزنت به پته ريزون دعوت كردن! يه كم دير شده! ببخشيد!
اسم: فرزاد زماني! كافيه تو گوگل اين اسمو جستجو كنيد! همين براي پته ريزون من كافيه! تمام فعاليتهايي كه به اين اسم انجام دادم ميبينيد! سعي كردم ازش مثل يه برند تجاري محافظت كنم!

فصل و ماه مورد علاقه: پائيز رو خيلي دوست دارم، بعدش هم زمستون! از گرماخوشم نمي ياد! اسفند هم ماه مورد علاقه ام است! دليلش هم بستن حساب كتابهاي ساله! خودم متولد تير 1353 هستم!

رنگ من: آبي رويال!

غذای مورد علاقه: همه چي دوست دارم! هر چي سفره رنگين تر بهتر! زياد نمي خورم ولي به همه سفره ناخونك ميزنم! حتي اگه 200 جور غذا باشه موظف هستم از همشون بچشم!

موسیقی من:از هر سبک می پسندم بشرطي كه حرف تازه اي داشته باشه يا خلاقيت خاصي توش باشه، مثلا كارهاي قديميهائي مثل: bonny M، پينك فلويد، رولينگ استونز، اروپا، اسكورپيون، ساندرا، مدونا، مدرن تاكينگ، جورج مايكل، مايكل بولتون،… و از جديديها، بيانسه ،…! سختگير نيستم! كافيه خلاقيت داشته باشه! اگه يه داستان يا تصويري هم در ذهن ايجاد كنه كه عاليه! ايراني؟! بي خيال! خلاق نيستن! كاراي بنيامين، رضا صادقي و خيلي هاي ديگه كپي شاهكاراي اسپانيانيش و فرانسويه! بقيه هم هنري ندارن! ولي فرهاد جاي خاصي در قلبم داره! فرامرز اصلاني، حبيب، قميشي هم گوش ميدم! سنتي؟! سردر نميارم!
بدترین ضد حال عمر من:باور كنيد اگه در فرم انتخاب رشته فوق ليسانس فقط يه تيك زده بودم الآن فوق ليسانس بازرگاني داشتم! مهم نيست ! من دارم همون كارهائي رو انجام ميدم كه اگه فوق ليسانس داشتم قرار بود انجام بدم!!! ولي ضدحال بدي بود!!!
بزرگترین قول من: دست از طلب ندارم تا كام من برآيد!

ناشیانه ترین کار من: دو سال دير به خودم اعتماد كردم تا كسب و كار خودمو پيگيري كنم!!

بهترین خاطره من: كسي كه معرف خانواده خانم همسر و خانواده ما بود، روز بعد از معرفي زنگ زد و گفت متاسفانه اشتباه كرده و تازه از برخي آشناها خبر گرفته و متوجه شده كه خانم همسر خلقياتي داره چنين و چنان! شرح داد چه خلقياتي! و من عجيب شيفته ديدن چنين معجزه اي شدم! و اينك مدتهاست كه معجزه با ماست!!!

بدترین خاطره من: در زندگي چيزهاي نگفتني هست كه مثل خوره روح آدمو آزار ميده! عمرا بگم!

کسی که می خوام ملاقاتش کنم، بدون تقدم و تاخر:
-جاسبي براي اينكه مسائل مهمي رو بهش بگم و بعد مشتمو تا مچ بكنم تو صورتش!
-مسئولين فيلمالي اينترنت ايران، اتفاقا با اونها هم مثل جاسبي كار دارم!
-چند نفر ديگه هم با اين شرايط تو ليست هستن!!!

موقعیت در 10 سال آینده: از چند تا برندي كه دارم لا اقل يكيش بين المللي شده! روابط كاريم با دوستانم در چارگوشه دنيا تبديل به شبكه اي معتبر و پرسود شده! بشدت درگير فعاليتهايم بعنوان مشاور كسب و كار هستم! دكتراي اقتصاد يا مالي گرفتم!

  1. نوامبر 6, 2007 در 7:57 ب.ظ.

    خوندم-

  2. نوامبر 6, 2007 در 8:00 ب.ظ.

    بهترین خاطره تون خیلی خاص بود

  3. نوامبر 6, 2007 در 10:42 ب.ظ.

    سلام داداش
    پته ریزونت مبارک
    آخ گفتی،منم عاشق ساندرا هستم اما بیشتر کاراش رو تا قبل از هیروشیما بیشتر می پسندم
    فرامرز خان اصلانی رو که نگو ونپرس
    اووووووووووووووووووووووووووووووووه
    مگه پته ریزون منه؟
    البته ازم خواستند اما فعلاً خبری نیست
    راستی ماه تولدتون رو نگفتین؟ اردیبهشت یا دی ماه؟
    موفق تر از همیشه باشی

  4. نوامبر 6, 2007 در 11:49 ب.ظ.

    این پته ریزون هم گاهی پته میریزه واقعآ!
    نمی دونستم خانم ذهن خاکستری همسر شماست.
    تبریک میگم به این زوج بلاگ باز.

  5. نوامبر 7, 2007 در 9:41 ق.ظ.

    دکی مزیدی این را بخواند عشق می‌کند. زوج بلاگر وردپرس نویس. کارت درست هست فقط حیف که یک نمه خارج می‌زنی و مایکروسافتی هست! 😉

  6. نوامبر 7, 2007 در 12:06 ب.ظ.

    ای ول/به شما زوج بلاگر و موفق/نصیحتت آویزه ی گوشم خواهد بود تا همیشه.این جمله رو اولین بار از تو شنیدم ممنونم.

  7. soboone
    نوامبر 7, 2007 در 3:15 ب.ظ.

    دست شما مرسی از اینکه دعوت من رو پذیرفتید!
    به این میگن یه پته ریزون حسابی
    🙂

  8. نوامبر 7, 2007 در 3:42 ب.ظ.

    آقا مبارکه! کی سور این دکتراتون رو میدین که ما بیایم؟!!

  9. نوامبر 7, 2007 در 4:02 ب.ظ.

    سلیقه ی موسیقیت کمی شبیه منه. موفق باشید

  10. نوامبر 8, 2007 در 12:58 ق.ظ.

    سلام در مورد اتصال گوشی موبایل به اینترنت از طریق بلوتوث برای گوشی های سونی اریکسون این راه عملی است http://forum.siscenter.com/-t13251.html برای گوشی های نوکیا هم روش مشابهی هست که باید نرم افزار مربوطه را روی موبایل خود نصب نمایید فقط مدل گوشی شما چیه؟

  11. شاهین
    نوامبر 8, 2007 در 8:18 ب.ظ.

    سلیقه موسیقایی هر دومون مثل همه..:)
    در ضمن..من دقیقا متوجه نمیشم شغل شما چیه..اگر ممکنه یه توضیحی بدید..منظورتون اینه که در اینترنت فعالیت اقتصادی دارید؟..یا..شاید لازم بشه کل وبلاگتون رو بخونم..منظورم اینکه فعالیت اقتصادی اینترنتی رو توصیه میکنید یا نه..نمیدونم دارم سوال درستی میپرسم یا نه..

  12. kptools
    نوامبر 11, 2007 در 10:10 ب.ظ.

    حسابی پته ریختی !
    به من هم سر بزن خیلی وقته نمی آی.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

