آهسته شتاب كن!

باور كنيد، خواندن اين متن بيشتر از 3 دقيقه وقت شما را نخواهد گرفت.

پس لطفا بخوانيد:

آهسته شتاب كن!

آهسته شتاب كن

  1. اکتبر 8, 2007 در 7:21 ب.ظ.

    سلام
    -من اشک ابرم
    روی گونه ی زمین افتاده ام
    با سر انگشت تردت مرا پاک کن…

  2. Atousa
    اکتبر 9, 2007 در 10:54 ب.ظ.

    جالب بود. دلم برای سوئدیا سوخت که انقدر انسانن. چه معنی داره آخه؟

  3. اکتبر 10, 2007 در 11:25 ق.ظ.

    اره! بيچاره ها!

  4. دسامبر 21, 2007 در 12:48 ب.ظ.

    من که طرافدارشون بودم و شدم!:p

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

