گاهي جهل عين خوشبختي است!

اعتقاد دارم براي تفسير انچه بر احمدي نژاد در سفر اخيرش به نيويرك رفت، مدتها وقت لازم است! شايد ماه ها! عده اي اين سفر را نكبت بار، برخي پربار، برخي بي معني و مايه سر افكندگي، برخي باعث رو شدن دست استكبار جهاني دانسته اند! آنقدر روايات و تفاسير زياد است كه فقط ميتوان گفت ، هر كسي از ظن خود شد يار من! در اين ميان فقط از يك چيز مطمئن هستم!

آنچه احمدي نژاد در اين سفر گفت و انجام داد، كاربرد تاريخي زيادي خواهد داشت! اما ابدا تاثيري بر رفتار آمريكا و شركايش نخواهد گذاشت! آنان براه خود ادامه ميدهند و خر خويش ميرانند! اما روزگاري ميرسد كه ما از اين واقعه تاريخي بسيار ياد خواهيم كرد! آمريكا با عزم جزم پيش بسوي جنگ بزرگ حركت ميكند! بي توجه به همه صروصداها، شعارها، خطابه ها! هدف آنها آنقدر مهم و بزرگ است كه ارزش نفت بالاي 100 دلار را داشته باشد! اگر زنگها براي كه بصدا در مي آيند را ديده باشيد، اكنون در مورد دلايل آسماني كساني كه كنترل از راه دور سرنوشت جهان را بدست گرفته اند، آگاهي يافته ايد! همانهايي كه نه ديده ميشوندو نه شناخته ميشوند! انهايي كه يك جائي در دوردست نشتسته اند و ما، سرزمين ما، نسل ما، آينده ما برايشان فقط يك مهره سرباز شطرنج است! فقط فرصت داريم كه ببازيم!

اين همان آرماگدون است، آنها، همانها كه همه دنيا را به سكولاريسم دعوت مي كنند، چنان بر اساس مباني ديني خود اينده جهان را تصوير و اجرا ميكنند كه پيش آنها القاعده عروسك چيني بنظر ميرسد! اين توهم نيست، فرضيات و روياهاي نوسترآداموس هم نيست، اين يك برنامه واقعي است براي فتح بهشت! آنها مي خواهند موعودشان ظهور كنند، حتي اگر شده بزور! از هيچ اقدامي هم كوتاهي نمي كنند! خون فلسطينيان، عراقيها و تمام مردم خاورميانه براي انها نذر و رفع بلا از اين ظهور است! جنگ در عراق و فتح آن پايان راه نيست! ما در صف ايستاده ايم! اين نبردي براي غلبه يك تمدن بر ديگري است! همان لحظه هايي كه مكرر در تاريخ خوانده ايم و ديده ايم! جائي كه تمدني ديگران را مضمحل و در خود حل ميكند! اي روزها، اين تصاوير، اين اتفاقات را بخاطر بسپريد! روزگاران پس از اين راويان بزرگي خواهيد بود!

نقشه خاورميانه جديد!

كافيست كمي در اين باب در گوگل جستجو كنيد، متحير خواهيد شد!

مقاله گاردين: عدم رضايت ايرانيان از كلمات بكار رفته در مورد رئيس جمهور

مقاله لوس آنچلس تايمز: تمجيد خاورميانه از احمدي نژاد

مقاله نيويورك سان: عكس العمل منفي نسبت به تعابير بولينگر نسبت به احمدي نژاد

مقاله اينديپندنت: آيا آمريكا اجازه دارد تصويري شيطاني از احمدي نژاد ارائه كند؟

روايت سردبير نيويورك تايمز از شام با احمدي نژاد

وبلاگ ملاقات احمدي نژاد با دانشگاه كلمبيا

لينكها ومطلب وبلاگ گردباد در اين مورد!

لينكها و مطلب وبلاگ توهم نامه در اين مورد

مقاله روزنامه كيهان: چرا جنگ نمي شود

پشت صحنه حضور احمدي نژاد در دانشگاه نيويورك و فيلم مربوطه!!!

وب نوشته عطا الله مهاجراني در باب تجزيه عراق، احمدي نژاد و وضع حاضر!

وب نوشته وبلاگ حرف حساب درباره سخنان بولينگر

وب نوشته وبلاگ آناهيتا دانشور در مورد سخنراني و سفر احمدي نژاد

پ.ن: گاهي جهل عين خوشبختي است!!!

  1. سپتامبر 28, 2007 در 10:40 ق.ظ.

    پ.ن: گاهي جهل عين خوشبختي است!!!

    کاملا موافقم، از وقتی دارم اخبار ایران و آمریکا رو مرور می کنم، هر روز می ترسم نکنه حمله کنه. البته رییس دولت نهم در جواب خبرنگار آمریکایی گفت لطفا مردم آمریکا رو از جنگ با ایران نترسانید، انگار نه انگار ما باید بیشتر بترسیم که کشورمون زیر و رو می شه نه اونها که هیچ دسترسی بهشون نداریم

  2. محسن وزیری
    سپتامبر 28, 2007 در 1:42 ب.ظ.

    سلام،وبلاگ شما رو برای اولین بار است که می خوانم بسیار خرسند شدم و خشوحال!راستی لینکتون هم کردم خوشحام بیزنس جائی در وردپرس دارد!

  3. سپتامبر 28, 2007 در 7:25 ب.ظ.

    حرفها براي گفتن دارم كه سر فرصت بايد بنويسم اما فعلاً بنا به صلاح ديد سكوت مي‌كنم.
    اين روزها از هميشه سرم شلوغ تر است.
    موفق و پيروز باشيد.

  4. سپتامبر 28, 2007 در 9:33 ب.ظ.

    درود
    بله.این روزها به یاد سپرده میشوند.
    حقیقتا پیشبینی وضع آینده بسی مبهم شده…چه خواهد شد دیگر،مانده ایم!
    اون جمله «این همان آرماگدون است» بسیار آشنا بود! گمانم همین جمله رو در فیلم جان سخت 4 که اخیرا دیدم شنیده ام.آنجا هم چنین مسئله ای مطرح میشود.فیلم بسیار جالبی است..
    خدا آخر و عاقبتمان را ختم به خیر کناد!…

  5. سپتامبر 29, 2007 در 10:38 ق.ظ.

    من هم با جهل مطلق مواقثم!!

  6. سپتامبر 29, 2007 در 11:18 ق.ظ.

    بزرگترین اشتباه زندگیم این بود که یک صفحه سیاسی باز کردم. بعد از اون دیگه خیلی صفحه سیاسی باز کردم! بعد هم دیگه صفحه سیاسی رو نبستم!

  7. soboone
    سپتامبر 29, 2007 در 5:17 ب.ظ.

    حالا به نظر خودت احمدی نژاد تو این سفرش موفق بود یا نه !

  8. myminimals
    سپتامبر 30, 2007 در 8:42 ق.ظ.

    این که خیلی ترسناک شد

  9. سپتامبر 30, 2007 در 10:54 ق.ظ.

    سیاست که پدر و مادر نداره.
    ما هم در مملکتی سیاست زده زندگی میکنیم که نون شبمون هم
    بوی گند سیاسی میده.
    اما از نظر من اینها بیشتر شعبده بازی های سیاسی رجل گردن کلف ممالک
    شرق و غرب و نه بیشتر.
    جنگ هم نمیشه تو فکر نباشین.

  10. سپتامبر 30, 2007 در 11:42 ق.ظ.

    من تقریبا همه این خبر ها رو خوندم. خیلی جالب بود برام که حتی مسلمون هایی که کلا با ایرانی ها خوب نیستن به خاطر مساله عراق، از حرف های احمدی نژاد راضی بودن، حتی از سرانشون انتقاد داشتن که چرا اینقدر بی کله نیستن. فکر می کنم این به خاطر غرور پایمال شده مسلمون هاست که به جای یه مشت ابله القاعده ای که البته هنوز هم تشکیلش و حامیانش جای سوال داره، همیشه بی دلیل باید جواب پس بدن..
    خیلی از آمریکایی ها برام ایمیل زدن (چون در جریان وبلاگم که هستید چطوریه) و کلی سوال می کردن از ایران.. پیام ها محبت آمیز بوده..
    جالب اینجاس که عده ای از هموطنان محترم هم کلی ناسزا بارم کردن به خاطر وبلاگم.. به هر حال گویا عقاید مذهبی من ( که به نظرم کاملا به چیز شخصی هستش) به مذاقشون خوش نیومده..
    من هیچ نظری در مورد شخص احمدی نژاد ندارم. ازش هم خیلی خوشم نمی یاد، چون خیلی ملا هستش.. ولی یه موج جالبی ایجاد شده که همه می خوان بدونن تو ایران مردم چطوری زندگی می کنن. من توی اون روزی که این آقا سخنرانی داشت تو کلمبیا، بیش از هزار بازدیدکننده داشتم. جالبه.. نه؟
    منم فکر می کنم به زمان نیاز داریم که بفهمیم خلاصه جریان چی بوده.. اتفاقا یه پست در نظر دارم بنویسم در مورد همین سیاست زدگی ایرانی ها و اینکه بحث سیاسی از نون شب هم براشون واجب تره 🙂
    Thank you for linking me.. Keep visiting my blog.. I have many words to say 😉

  11. سپتامبر 30, 2007 در 5:44 ب.ظ.

    آقا فرزاد سلام

    وبلاگ جذابی دارید . 🙂

    موفق باشید !

  12. سپتامبر 30, 2007 در 9:45 ب.ظ.

    سلام. من فقط یک نتیجه از این سفر احمدی نژآد گرفتم و ان هم اینکه غرب تا حدودی بر خلاف گفته هایش و قانونش عمل میکند اظهارات شدید الحن ریس دانشگاه کلمبیا و همچنین جراید و مطبوعات تند غرب اینها نشان دهنده مغایرت با ازادی خواهی ازادی بیان و دمکراسی و هر انچه که مینامید بود احمدی نژآد هر چقدر که بد و ادم کش باشد نباید چنین با او برخورد می شد

  13. اکتبر 1, 2007 در 11:05 ب.ظ.

    سلام با مطلب «موتور جستجوی وردپرس» به روزم چون بازم اینم جالب بود گفتم بیاید ببینیدش!

  14. rooznote
    اکتبر 2, 2007 در 6:30 ب.ظ.

    وبلاگ جالبی دارید.راستش من بیشتر از اینکه تکنسین علوم آزمایشگاهی باشم طراحی و گرافیک کار کردم.
    لینک شما هم با کمال میل اضافه شد.

  15. اکتبر 2, 2007 در 7:25 ب.ظ.

    گفتم بیمار گوگلی میباشید :D:

    میای بازی؟

    http://raindigital.wordpress.com/2007/10/02/google/

    پلیز روم رو زمین نندازید 😀

  16. اکتبر 2, 2007 در 7:55 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز ممنون که به من سر زدی و من هم با نظر شما در مورد آقای مهاجرانی کاملا موافقم و البته با افتخار شما رو به لینک دوستانم اضافه کردم …

  17. اکتبر 2, 2007 در 8:08 ب.ظ.

    ممنون از لطفتان!
    راستیتش من تقریبا از روزهای اولی که به وردپرس آمدم مشتری وبلاگ شما شدم، اما از آنجایی که هروقت تصویر شما را می‌دیدم یاد معلم فارسی دوران راهنمایی و گوش کشیدنها و از کلاس بیرون انداختن‌ها می‌افتادم و می‌ترسیدم که کامنت بگذارم و یا لینک بدهم!
    موفق باشید.

  18. اکتبر 2, 2007 در 9:20 ب.ظ.

    شما آنقدر بزرگواری که نیاز به تعریف و تمجید ما کوچکترا ندارید
    اسم آن تشابه را هم نمی‌دانم که چه بگذاریم بهتر است،اما هرچه هست باعث می‌شه که از شما حساب ببرم :‌)

  19. hamedmalek
    اکتبر 2, 2007 در 11:06 ب.ظ.

    ممنون از راهنماییت در مورد گوشی دو سیمکارته . برای من که نمی خوام پول زیادی واسه یه گوشی بدم فکر میکنم 1110 نوکیا انتخاب خوبی باشه. پیشنهاد بهتری دارید ؟ قیمت کمتر و راحتی برای فرستادن sms

  20. اکتبر 4, 2007 در 12:50 ب.ظ.

    عجيبه كه كسي در مرود نقشه خاورميانه جديد چيزي نمي گه!

  21. اکتبر 4, 2007 در 1:32 ب.ظ.

    خوب این نقشه مال الان نیست جریانش. مال قبل از جنگ اسراییل-لبنان بوده. البته زمزه هایی هست که می خوان عراق رو تجزیه کنن و تو کنگره آمریکا مطرح شده.. کاری نیست که یکی دو روزه انجام شه. اما نکته جالبی که داره اینه که تمام خط نفتی حاشیه خلیج فارس می رسه به عرب شیعه استیت که همونطور که می بینید در اشغال امریکا هستش. به نوعی می شه پلیس منطقه همون مسوولیتی که قبل انقلاب، ایران داشت.
    کردستان و بلوچستان آزاد هم چون با حمایت آمریکا تشکیل می شن، بازم قدرتشون آمریکایی می شه. در عوض افغانستان جنگ زده که از نظر معادن هم فقیر حساب میشه گذاشتن برا ایران. یه واتیکان هم از مکه و مدینه درست کردن وسط عربستان.. خلاصه ازین حرفا!
    اینم تحلیل نقشه 😀

  1. سپتامبر 29, 2007 در 3:05 ق.ظ.
  2. سپتامبر 22, 2008 در 3:28 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

