خانه > آرامش, بيزبلاگر, ذهن خاكستري, زندگي > خوشحالي كه تيتر نمي خواهد، حتي اگر بديهي باشد!

خوشحالي كه تيتر نمي خواهد، حتي اگر بديهي باشد!

اين موضوع آنقدر برايم بديهي بود، كه با اينكه اول خودم با خبر شدم، خيلي تكان نخوردم! خوشحال هم نشدم! اما حالا كه  مهربانتر به موضوع نگاه مي كنم، مي بينم چيزهاي زيادي براي خوشحالي دارد! شايد بيش از او من بايد خوشحال باشم، بيش از همه بخاطر همه تاثيري كه اين موضوع بر روحيه خودش، خودم،  زندگي و آينده ما دارد! ابراز رضايت، شادي و اعلام آن به ديگران بيش از خود موفقيتها به ما كمك مي كند، دل آرام و قلبي مطمئن بيابيم! اين رضايت خاطر اسباب پيروزيهاي آينده است!

6app8on.jpg 

نه خيلي رسمي كه مهربانانه، موفقيت خانم همسر را به خودم، خودش و هر كس كه از اين موضوع خوشحال ميشود، تبريك مي گويم!

  1. سپتامبر 3, 2007 در 5:51 ب.ظ.

    به همسرتان تبريك گفتم. به شما هم تبريك مي‌گويم كه به همه چيز توجه كرده و به نحوي منطقي برخورد مي‌كنيد.
    موفق و پيروز باشيد.

  2. آتوسا
    سپتامبر 3, 2007 در 9:24 ب.ظ.

    تبریک میگم. البته اصلا نمی دونستم دوستم همسر شماست 🙂

  3. سپتامبر 4, 2007 در 8:03 ق.ظ.

    السلام علیک یا حاج بیز بلاگر آلفا
    تبریکات ما را هم پذیرا باشید

  4. سپتامبر 4, 2007 در 2:09 ب.ظ.

    بنده هم تبریک میگم قوبل شدن ایشونو.
    در ضمن اومدم ازتون بابت نظری که در وبلاگ صبحونه گذاشتید گله کنم! همین و بس.
    پایدار باشید

  5. سپتامبر 5, 2007 در 1:39 ق.ظ.

    چه عکس رمانتیکی! این عکسو نمیگم ها! عکس شما توی وبلاگ تابلو رو میگم
    تبریک تبریک تبریک

  6. سپتامبر 5, 2007 در 10:25 ق.ظ.

    با سلام
    دو ست عزیزم
    خیلی خو شحالم از آشنائی با شما و از این که امر و ز متو جه شد م که شما و خانم محتشمی شو هر و ز ن هستید بسیار خو شحال شد م
    با تو جه به حر فه و تحصیلاتم از و ب بلاگ شما بسیار استفاده خو اهم کر د و خو شحال خو اهم شد که با هم تباد ل لینک داشته باشیم
    با تشکر
    تو ر ج عاطف

  7. سپتامبر 5, 2007 در 6:09 ب.ظ.

    سلام.
    چند مورد با اجازه شما:
    1 تبريک به شما و همسرتان
    2 عکس شما در وبلاگ تابلو جالب بود
    3 چطور جرات کردي وبلاگ ديگري کنار وبلاگ خانمت داشته باشي(خاک وچوک چه جسارتها !!)

  8. آتوسا
    سپتامبر 6, 2007 در 4:38 ب.ظ.

    میگم خیلی بد حال این دوستمونو گرفتیدا.

  9. سپتامبر 6, 2007 در 6:37 ب.ظ.

    اِاِاِاِاِاِا !!! تبریک می گم آقا فرزاد. منمک مث بقیه فکر می کردم که فکر نمی کردم که شما با خانوم محتشمی وایف اند هازبند باشین! نمی دونم باید به خاطر ازدواجتون تبریک بگم یانه چون نمی دونم جدیداً اتفاق افتاده یا …. اما می تونم به خاطر اینکه هردوتون نوشته های زیبایی دارین بهتون تبریک بگم.
    همین!

  10. سپتامبر 7, 2007 در 6:24 ب.ظ.

    من هم بهتون تبريك ميگم. اميدوارم مثل آخر قصه هاي مامان بزرگم به خوبي و خوشي سالهاي سال با هم زندگي كنيد ….

  11. lena
    ژانویه 17, 2008 در 4:44 ب.ظ.

    salam man avalin bare omadam to siteton mar30 az zahmati ke keshidid manam mesle baghiye beheton tabrik migam

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

