خانه > آرامش, بيزبلاگر, ذهن خاكستري, زندگي > مردان مريخي و زنان ونوسي، بيزبلاگر و ذهن خاكستري

مردان مريخي و زنان ونوسي، بيزبلاگر و ذهن خاكستري

 

وقتي آدم از مريخ آمده باشد و همسرش از ونوس، نتيجه اين ميشود كه همسرش درست در روز تولدش به او تبريك مي گويد و خودش دو روز بعد! اگرچه تبريكات فائقه و كادو مربوطه افلاين ايفاد گرديده اند، ولي خدائيش اين تبريك انلاين يه مزه ديگه اي داره! همسرم را در روزهايي يافتم كه چيزي به قطع شدنم از دنيا نمانده بود. او كه همه دليل من براي بازگشت به زندگي شده بود امروز همه احساس، ذهن و توان من است. شايد، بيش از اينكه مشتاقم تولدش را به او تبريك بگويم، مفتخرم كه اين اتفاق بي نظيررا به خودم تبريك بگويم!!!

120ii5g.gif

  1. اوت 13, 2007 در 10:13 ب.ظ.

    لینک شما هم همچنین…

  2. اوت 13, 2007 در 10:28 ب.ظ.

    سلام
    بابت لینک خیلی ممنونم. مخصوصا به خاطر اون دسته بندی ! واقعا که ریسک بالایی داره تحلیل سیاسی کردن چون میزان مدارک متقن و مستدل حقیقی عمدتا در حدی نیست که بشه یک تحلیل 100 درصد حقیقی ارائه داد.
    با عرض پوزش من مجبورم تا فردا پس فردا صبر کنم و شما رو توی وبلاگ اصلی شرح . آی آر لینک کنم. اون وقت بهتون خبر می دهم که لطف کنید و آدرس رو هم به دات آی آر تغییر بدید.

  3. ایوب میرزایی
    اوت 13, 2007 در 11:38 ب.ظ.

    مطمئن باشید با تبریک به اون، یکی از بزرگترین فرصتها رو غنیمت شمردید. فرصتها، خوبیهای زیادی دارن اما یه بدی دارن و اون اینه که خیلی وقتا انقدر سریع میگذرن که دیده نمیشن.
    یک لینک در وبلاگم برای شماست

    بيزبلاگر: لطفا آدرستون رو در پروفايل خودتون وارد كنيد تا وقتي جايي كامنت ميذاريد ما هم بتونيم وبلاگ شما رو ببينيم!

  4. اوت 14, 2007 در 6:43 ق.ظ.

    سلام من تازه اومدم تو وردپرس
    و از شانس من كه تقريبا دنبال وبلاگ اقتصاديمي گشتم كه رسيدم به اينجا(نكنه وردپرس دل ادما رو هم مي خونه) موفق باشيد و براي تبريك هيچ وقت دير نيست

  5. اوت 14, 2007 در 6:58 ق.ظ.

    سلام. لینک متقابل را گذاشتم.
    شاد باشی

  6. اوت 14, 2007 در 8:49 ق.ظ.

    دوست عزيز ، اگه متن errot را بگوييد ، مشكل قابل حل است ، من به راحتي نصب كردم البته بايد ورژن برنامه 2 باشد كه طبق گفته شما نصب كرده ايد !
    راستي برنامه windows Installer نصب داريد يا نه ! اين برنامه هم براي اجرا لازم است .

  7. kptools
    اوت 14, 2007 در 12:45 ب.ظ.

    سلام. خوبی ؟ من که خوبم !
    بالاخره بعد از چند هفته تلاش و کوشش سایت جدیدم رو آماده کردم.
    حتما سر بزن.
    http://www.KP-Tools.com

    وب 2.0 هست ! D:

  8. اوت 14, 2007 در 9:58 ب.ظ.

    آقا شديداً تبريك ميگم و اميدوارم ساليان سال بخوبي و خوشي باهم سر كنين 🙂

  9. اوت 15, 2007 در 6:38 ب.ظ.

    درسته؛
    اتفاقاً من هم نظرم اینه که همه‌ی کسانی که به ایشان تبریک می‌گویند، می‌توانند به شما هم تبریک بگویند. من که معمولاً با همین شیوه تبریک می‌گم. آقا تبریک می‌گم [با تاخیر].

  10. اوت 15, 2007 در 11:37 ب.ظ.

    بله پروفایلم کامل نبود
    ضمنا عناوین مطالبتون فوق‌العاده‌هستن بدون تعارف!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

