خانه > مشاوره كسب و كار, آرامش, بيزبلاگر, تنهائي > اللهم اجعلنا ديسكانكت في بعض لحظات ….!

اللهم اجعلنا ديسكانكت في بعض لحظات ….!

در زندگي لحظه هايي هست كه ميخواهي قطع شوي از هر چه مايه وصل است!  وقتهائي كه ميخواهي رها شوي از هر چه تعلق، گرفتگي، تماسها، جلسات، ايميلها، گفتگوها و بحثهاي بي پايان با همه آدمهاي دور و نزديك! دربدر يك لحظه فراغت وخلاصي از هر چه دغدغه است! ازادي از هر چه به تو مربوط هست و نيست! ميخواهي قطع شوي! مغزت خالي شود از همه اين سرو صداها و تصاوير سرگيجه آور!

آرام بنشيني لب ديوارمسير رود! قلابت را بيندازي داخل آب! كلاه حصيري ات را بدهي پائين! از زير چشم آب در گذر را ببيني و صدايش ذهنت را غرق كند! تو باشي و سكوت! تو باشي و ارامش! تو باشي و فراغت! بي هيچ دغدغه اي!

  1. tablu
    اوت 10, 2007 در 8:20 ق.ظ.

    سلام من تابلو ام !منو ببين !!

  2. اوت 10, 2007 در 9:04 ق.ظ.

    ببخشيد آْدرس نداده بودم

  3. اوت 10, 2007 در 5:28 ب.ظ.

    انسان بعضي وقتا واقعاً نياز داره كه براي آرامش روح و روانش از زندگي ماشيني امروزي دور باشه! من خودم كه اساسي به كامپيوتر و اينترنت معتادم ولي يه مدت از اين زندگي خسته شدم و حدود يك ماه خودمو بكلي از دنياي مكانيكي دور كردم و رفتم توي روستاهايي كه حتي موبايل هم آنتن نميداد و واقعاً بعد از اين مدت نيروي زيادي توي وجودم احساس ميكردم كه تا قبل اون اصلاً حس نكرده بودم و از اون خستگي و كسالت قبلي هم خبري نبود!

  4. اوت 11, 2007 در 6:28 ب.ظ.

    من هم با حرف آقای رئیسی موافقم ، بنده هم گاهی اوقات به مدت چند روز از تمام امکانات ماشینی فرار می کنم و سر به کوه میزارم .
    از این مطلبتون هم خیلی خوشم اومد . یک پیشنهاد هم داشتم !
    ردیف کناری ویدجت هاتون رو اگه پرتر کنید بهتره ، یعنی اینکه اولین ردیف که فقط شامل صفحات ، بایگانی ، بازدید هست رو کمی پرتر کنید و ویدجت های دیگر رو بهش منتقل کنید فکر کنم بهتر باشه ، ٱخه ردیف سوم کاملاً دیده نمیشه !
    بنده لینک شما رو هم به عنوان یک دوست اضافه کردم .
    امیدوارم در بین دوستان ودرپرسی دوست خوبی باشم !
    موفق باشید.

  5. lord13
    اوت 12, 2007 در 2:41 ب.ظ.

    قبول داری بین دو تا مطلب آخرت خیلی فاصله هست

    بيزبلاگر: دوست عزيز قبول كه هيچ، حاضرم در هر مرجعي اعتراف هم بكنم! زياد قطع و وصل ميشيم ولي هستيم!!!

  6. اوت 12, 2007 در 10:36 ب.ظ.

    پاسخ مشكل شما در وبلاگ قرار گرفته است 😉

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

