خانه > وب2, وردپرس, اينترنت, بيزبلاگر, تكنولوژي اطلاعات > اي كساني كه به وردپرس ايمان آورده ايد، آيا آنان كه وبلاگ مي نويسند باآنان كه نمي نويسند برابرند!

اي كساني كه به وردپرس ايمان آورده ايد، آيا آنان كه وبلاگ مي نويسند باآنان كه نمي نويسند برابرند!

وردپرس امكانات خوبي ايجاد كرده كه ميشه تا بينهايت وبلاگتان را غني كنيد! در عين حال، با استفاده از امكانات گوگل كه حالا ديگر فقط يك موتور جستجوي ساده نيست، ميتوانيد كارهاي تازه اي انجام دهيد!

1- آلبوم عكس بيزبلاگر : با استفاده از امكان پيكاسا وب گوگل آلبوم عكس تازه اي درست كردم. حالا كه فليكر زير دست و پاي فيلها له شده، عكسهايم را اينجا ميگذارم! با توجه به اينكه در خود نرم افزار پيكاسا هم امكان آپلود وجود داره ، بنابراين كار با اين سيستم به مراتب از كار با فليكر راحت تره!

2- بيزنيوز : با RSS بيزنيوز كه با تامبلر را ه انداختم، در ستون دوم وبلاگ ميتونيد آخرين اخبار اپديت شده رسانه هاي منتخب رو ببينيد! البته قرار بود اين اخبار اقتصادي و بيزنس باشد، اما ناخالصيهايي هم ديده ميشود كه مربوط به اشكال در طبقه بندي همان رسانه هاست!

3- ويكي پدياي فارسي : با احترام به همه بزرگاني كه براي ارتقاء ويكي پدياي فارسي در جستجوي گوگل تلاش ميكنند، لينك ويكي پدياي فارسي را در ستون سوم با عنوان جداگانه اضافه كردم و صفحه اول آنرا لينك دادم. ايده تازه اين است كه مطالبي كه در ويكي پدياي فارسي مناسب احوال بيزبلاگر پيدا ميكنم ، در همان قسمت لينك بگذارم. به اين وسيله ميتوانيم، كمك بيشتري به ارتقاء ويكي پدياي فارسي در جستجوهاي گوگل بكنيم!

4- توئيتر: مدتها بود كه اكانت توئيتر بيزبلاگر را فعال كرده بودم! منتها تشويقهاي مزيدي عزيز باعث شد بيشتر به آن بپردازم و لينك آنرا هم در ستون سوم در بخشي به همين عنوان قرار دهم. لينك توئيتر بقيه دوستاني را كه مطلوب ميدانم را هم همانجا اضافه خواهم كرد!

5- گوگل ريدر منتخب بيزبلاگر: گوگل ريدر امكان سهيم كردن ديگران را در فيدهاي خودتان  ايجاد كرده است. براي اينكار كافي است روي آيكون shareدر پاي هر مطلب فيد گوگل ريدر كليك كنيد. سپس در صفحه اصلي گوگل ريدر خودتان روي shared Items كليك كنيد تا آدرس صفحه دسترسي به مطالب share شده را ببينيد. اين صفحه براي ديگران قابل روئت است. اين در واقع چيزي قويتر از دلي شز مرحوم است. RSS اين صفحه را در ستون دوم پائين بيزنيوز مي بينيد! لينك آن هم در دسترس است.

فعلا تا مدتي سرم به اينها گرم است! اي كسانيكه به ورد پرس ايمان آورده ايد، آيا…!

  1. آمیر
    ژوئیه 28, 2007 در 12:59 ب.ظ.

    خوب…من به وردپرس زمانی ایمان آوردم که تصمیم گرفتم از بلاگفا اسباب کشی کنم. نتیجه اینکه این من الان باید جواب این سوال رو بدم! ولی خوب…من ترجیح می دوم سوال رو با سوال جواب بدم: آیا کسانی که وردپرس می نویسند با کسانی که وردپرس نمی نویسند برابرند؟!!
    در مورد کامنتتون هم باید بگم که با حرفتون کاملاً موافقم!

  2. takpesar
    ژوئیه 28, 2007 در 3:15 ب.ظ.

    خیلی ها حتی بدون اجازه به عکس های من لینک میدن و حتی زحمت نمی کشن عکس ها رو ذخیره و روی هاست خودشون آپلود کنن برای همن هم من ناچارم حتما آدرسم رو رو عکس ها بزنم. در مورد شما هم چون اجازه گرفتی و چون آدرس بلاگم هم رو عکس ها هست و چون می خوای اونا رو دوباره بعد از سیو رو هارد خودت در فضای وب خودت آپلود کنی و وقت بگذاری و از نتیجه وقت گذاشتن من و آپلود عکس ها نمی خوای سواستفاده کنی با کمال میل بهت اجازه میدم ضمن این که خوشحالم که عکسایی که میذارم برات جالب بوده و ازشون خوشت اومده…کاش بعضی ها هم مثل شما این قدر فهمیده و با شعور بودن! بهر حال مطلبت هم جالب بود منم کنجکاو شدم یه خورده با این پیکاسا بازی کنم!!!!!

  3. ژوئیه 29, 2007 در 1:30 ق.ظ.

    ممنون، شما لطف داری.
    با اینکه اصلا از ورد پرس خوشم نمیاید اما نسبت به این وبلاگ احساس بدی ندارم.
    آرزوی توفیق.
    این هم کاری است با تامبلر. افسوس که
    تامبلر خیلی کاستی‌ها دارد و البته مکاتباتی با تیم مدیریتش داشته‌ام. حالا کی
    اصلاحاتی کنند یا خیر نمی‌دانم اما قول داده اند در اولین ورژن جدید نکاتی مثل لینک
    هر پست به مقصد در عین حالی که نام وبلاگ اصلی هم در فید بیاید و از این دست موارد.
    موفق باشی.

  4. ژوئیه 29, 2007 در 1:18 ب.ظ.

    سلام
    مطلب خوبی بود / امیدوارم استفاده از ابزارهای حرفه ای بیشتر بشه

    در مورد عکس ها هم اختیار با خودتان
    آلبوم عکستان هم جالب بود

  5. ژوئیه 30, 2007 در 8:29 ب.ظ.

    سلام
    از حضور سبزتان ممنونم
    من هم از اینکه در ورد پرس با این قدرت مانور در مقایسه با بلاگفا می نویسم خوشحالم.و احساس توانمندی بیشتری دارم.
    به امید دیدار…

  6. kptools
    ژوئیه 31, 2007 در 4:23 ب.ظ.

    سلام. وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری ! فیدت رو تو گوگل ریدر اضافه کردم ! واقعا خوبه ! راستی با تبادل لینک موافقی ؟ من شما رو لینک کردم شما هم من رو لینک کنید ! ممنون می شویم.

  7. kptools
    اوت 1, 2007 در 4:35 ق.ظ.

    سلام ! خیلی ممنون بابت لینک !

  8. kptools
    اوت 6, 2007 در 2:42 ب.ظ.

    سلام. من یه پست جدید آپ کردم به من سر بزن.

  9. اوت 9, 2007 در 4:32 ق.ظ.

    سلام،چرا دیگه نمینویسی؟

  10. اوت 10, 2007 در 6:24 ب.ظ.

    واقعاً سرویسهای جالبی ارائه میده ، من که خیلی باهاشون حال می کنم .
    فکر می کنم هر روز هم قدرتمندتر بشه .

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

