خانه > بيزبلاگر, زندگي > …چه ميكنه اين خجسته سالروز من…!

…چه ميكنه اين خجسته سالروز من…!

يه تعظيم به همه!

مرسي از اينهمه لطفي كه داشتين! حقيقتش اين بهترين خجسته سالروزي بود كه تابحال داشتم! طبق عادت هرساله، همه جاهائي كه در روز تولدم مي روم، به شيريني، بستني يا هر چيز مرسوم ديگه مهمون ميكنم! و كساني كه اونروز نهار با من باشند ميتوانند آزادانه هر چي ميخواهند بخورند چون حساب ميز با منه! امسال هم همينطور بود! با اين تفاوت كه كلي كادو جور واجور و باور نكردني گرفتم! نهار با بهترين دوستانم بودم و شام هم با خانم همسر! خلاصه خجسته سالروز بي همتا و بي نظيري بود! شايد ديگر تكرار نشود! اصراري هم ندارم! بيشتر دوست دارم هر سال تجربه متفاوتي از انرژي دوستي ها و مهرباني هاي اطرافم داشته باشم!

از همه دوستان ممنونم ! از پيغامهاي اينجا در وبلاگم! از SMSها و ايميلها! از تلفنهاي رفقاي قديم و جديد! و مهمتر از همه از خانم همسر! همه دست به يكي كردن و بهترين خجسته سالروزم را ساختند! تلافي ميكنم!

دسته‌ها:بيزبلاگر, زندگي
  1. اوت 16, 2007 در 11:54 ق.ظ.

    مبارك باشه .

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

