خانه > بيزبلاگر, زندگي > سورپريز ميشويم!- من چه خجسته سالروزم امروز!

سورپريز ميشويم!- من چه خجسته سالروزم امروز!

خب ديگه! خانم همسر حسابي ما رو شرمنده كردن! سورپريزي كردن كه بيا و ببين!!! با يه P990 مارو حسابي ذوق زده فرمودن! چند وقتي بود تو فكرش بودم اگرچه از گوشي سوني اريكسون T610 خودم خيلي راضي بودم!

بالاخره اينكه ما امروز «خجسته سالروز» شديم!

دسته‌ها:بيزبلاگر, زندگي
  1. ژوئیه 8, 2007 در 9:18 ب.ظ.

    مبارکه خوبه؟ منم میخوام بخرم دلم نمیاد پول بدم زیادی

  2. ژوئیه 10, 2007 در 2:58 ب.ظ.

    مبارک باشه

    کاشکی همسر منم این پست رو ببینه :دی

  3. ژوئیه 10, 2007 در 3:25 ب.ظ.

    سلام بدجوری سرم شلوغه اصلا فرصت ندارم خجسته سالروزتان مبارک

  4. ژوئیه 10, 2007 در 6:55 ب.ظ.

    سلام.

    مبارکه… .

    به سایت سر زده بودید ولی نظر ندادید…ولی اومدم بگم دیگه روم نمیشه با مخااطبم صحبت کنم… .

    التماس دعا… .

  5. ژوئیه 11, 2007 در 12:47 ب.ظ.

    آقا شرمنده كه با تاخير انجام ميشود:
    خجسته سالروزتان مبارك.ايشالا صدمين را به شما و منزل تبريك بگوييم!!!

  6. ژوئیه 12, 2007 در 6:32 ق.ظ.

    مبارک بشه آقا
    ان شا الله هر سال Update بشه!

  7. tovalet
    ژوئیه 14, 2007 در 8:46 ب.ظ.

    پس من كي بزرگ ميشم واسم برن خواستگاري؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

